Kochani!
Konflikty i nieporozumienia to nieodłączny element naszego życia, również tego zawodowego, pracowniczego.
W naszej codziennej pracy mogą one istotnie wpływać na pogorszenie się warunków współpracy, stosunków pracowniczych, a w rezultacie zaburzać efektywność.
Każdy z nas, naszych koleżanek, kolegów, podwładnych i przełożonych jest inny i naturanym jest, że prezentuje swoje własne pomysły, idee, doświadczenia czy umiejętności. To wszystko buduje różnorodność w miejscu pracy, jednak może również prowadzić do nieporozumień, niejasności czy nawet konfliktów.
W takich sytuacjach warto sięgnąć właśnie po mediacje! Taka rozmowa, wspólne spotkanie, wymiana zdań, pomysłów i chęć do wzajemnego zrozumienia siebie, pod okiem profesjonalnego mediatora, to idealna metoda do osiągnięcia kompromisu i załagodzenia sporu, a w przyszłości niedpouszczenia do poważniejszych w skutkach eskalacji problemów.
Pozdrawiamy,
Zespół Ośrodka Mediacyjnego przy Stowarzyszenie PoMocny Sztab
admin-b

Podobne wpisy